JEG ER PARAT TIL AT GIVE DIG ET FØRSTEHJÆLPSKURSUS OG DEN ABSOLUT BEDSTE OPLEVELSE I HERNING

Lastbilkørekort - Herning
Førstehjælpskursus Herning

Teoriundervisning og førstehjælpskursus i Herning

​Teoriundervisningen og førstehjælpkursus er en del af den undervisning, du skal igennem, før du kan få dit kørekort. Prebens Køreskole har beliggenhed i Herning og Sønder Felding.

Sikkerhed først på vejen

Hos Prebens Køreskole sætter sikkerhed i højsædet. Vi forstår vigtigheden af at være forberedt på enhver situation på vejen, og derfor tilbyder vi vores færdselsrelaterede førstehjælpskursus, der er skræddersyet til netop dette formål.

Færdselsrelateret førstehjælpskursus med konkurrencedygtig pris

Vi forstår vigtigheden af at være forberedt på uforudsete situationer på vejen. Derfor tilbyder vi vores færdselsrelaterede førstehjælpskursus, hvor du kan lære livreddende færdigheder specielt tilpasset trafikulykker og færdselsrelaterede nødsituationer. Vores kursus er tilgængeligt til en konkurrencedygtig pris, så alle kan få adgang til denne vigtige viden.

Hvad er inkluderet?

Vores færdselsrelateret førstehjælpskursus er omfattende og fokuserer på at give dig de nødvendige færdigheder og tillid til at reagere effektivt i nødsituationer på vejene. Kurset inkluderer:

Trafikulykker og førstehjælpstilgang: Vi dykker ned i specifikke scenarier, der er typiske for trafikulykker, og lærer dig de bedste tilgange til at håndtere dem sikkert og professionelt.

Hjerte-lungeredning (HLR): Du vil lære, hvordan du udfører korrekt HLR, hvis en person oplever hjertestop, indtil professionel hjælp når frem.

Blødninger og sårpleje: Vi giver dig grundig instruktion i at stoppe blødninger og yde korrekt sårpleje, hvilket er essentielt for at minimere skadeomfanget.

Stabilisering af nakke og ryg: Du vil få træning i at stabilisere nakke og ryg på en skadet person, hvilket er afgørende for at forhindre yderligere skade efter en ulykke.

Håndtering af chok: Vi vil lære dig, hvordan du identificerer og håndterer choktilstande hos ofre efter en ulykke.

Vores fagligt kompetente instruktør, som altid leder kurset, vil sørge for, at du får praktisk træning og feedback, så du føler dig rustet til at træde til i enhver nødsituation på vejene.

Tilmeld dig vores færdselsrelaterede førstehjælpskursus i dag og bliv en bedre trafikant med livreddende færdigheder. Din sikkerhed er vores prioritet, og vi er her for at hjælpe dig med at være forberedt på vejen.

Vil du med på næste hold?​

Kontakt os og hør om der er plads på det næste hold til dig!

Køreskole i Herning - Få kørekort hos kørelærer Preben Rasmussen

Preben har hele 25 års erfaring som kørelærer, så han ved, hvad han snakker om. Undervisningen hos Prebens Køreskole foregår både på store og små hold, så du kan vælge, hvad der bedst passer til dig.