JEG ER PARAT TIL AT GIVE DIG ET LASTBILKØREKORT OG DEN ABSOLUT BEDSTE OPLEVELSE I HERNING

Tag lastbilkørekort i Herning hos Prebens Køreskole
Lastbilkørekort Herning

​Lastbilkørekort i Herning

Tag lastbilkørekort

Har dit firma brug for, at medarbejderne har et kørekort til en lastbil, eller står du som privatperson, og mangler et lastbilkørekort i Herning, så kan Prebens Køreskole være behjælpelige med lige netop dette. Vi har masser af erfaring inden for faget, og vi kan være med til at give dig den bedste oplevelse, hvis du vælger at tage dit lastbilkørekort her hos os.

Derfor skal du have lastbilkørekort

Et lastbilkørekort er nødvendigt at have, hvis man på noget tidspunkt har tænkt sig at køre med en lastbil eller stor påhængsvogn. Lastbilkørekort omfatter endvidere også busser, så hvis du har planer om at blive buschauffør, så er det et lastbilkørekort, du skal anskaffe dig.

Individuelle forløb der passer til den enkelte

Hos Prebens Køreskole sørger vi for at skræddersy forløbet, så det passer til lige netop dit behov. Vi hjælper gerne både privatpersoner såvel som professionelle med at få taget deres lastbilkørekort. Hvordan du ønsker forløbet skal planlægges, aftaler vi individuelt. Undervisningen består både i teoriundervisning, som kommer til at foregå i vores lokaler i Herning og kørsel i lastbil eller bus, for at få det praktiske aspekt med også.

Mere end 25 års erfaring med lastbilskørekort i Herning

Vores kørerlærer Preben Rasmussen har 25 års erfaring som kørelærer, og guider sine elever igennem forløbet, sådan at de føler sig klar til at bestå både teoriprøve og køreprøve i første forsøg!

Har du spørgsmål?

Skal vi hjælpe dig med at tage lastbilkørekort i Herning? Så kontakt os på telefon 21 70 60 61 eller mail prebenogjytte@hotmail.com. Du er også meget velkommen til at sende en besked via vores kontaktformular.

Vil du med på næste hold?​

Kontakt os og hør om der er plads på det næste hold til dig!

Køreskole i Herning - Få kørekort hos kørelærer Preben Rasmussen

Preben har hele 25 års erfaring som kørelærer, så han ved, hvad han snakker om. Undervisningen hos Prebens Køreskole foregår både på store og små hold, så du kan vælge, hvad der bedst passer til dig.